Attached Behaviours, Routed Events ja Drag & Drop - Viikkotehtävä 6

Tee valitsemasi taso WPF-ohjelmana. Tekemäsi ohjelman on toimittava samalla tavalla kuin malliohjelman mutta värit voit valita itse. Malliohjelmien mahdollisia bugeja ei myöskään tarvitse toistaa ;-) Toteuta ohjelmasi mahdollisimman järkevästi ja helposti laajennettavalla tavalla. Jos mahdollista niin tee toteutus attached propertyja ja routed eventseja käyttäen.

Palauta vastauksesi viimeistään perjantaina 16.3. klo 10:00

Taso 1

Toteuta malliohjelman mukainen ohjelma. Yhteenlasku on suoritettava RoutedEventin avulla. Ohjelmassa raahataan ylhäällä olevia numeroita keskellä olevan laatikon päälle.

Taso 3

Toteuta mallipelin tapaan toimiva peli. Raahaa yläpalkista numeroita liikkuvien numeroiden päälle. Jos raahaus menee ohi liikkuvasta numerosta niin kentälle ilmestyy uusi negatiivinen numero. Onnistuneista raahauksista saa pisteitä, joiden yhteissumma näkyy ohjelman vasemmassa ylänurkassa. Negatiivisten lukujen päälle raahaamisesta saa miinusta. Huomioi seuraavat vaatimukset:

Taso 5

Toteuta mallipelin tapaan toimiva taso 3 -vaatimusten mukainen peli ja sitten laajenna seuraavilla lisäyksillä ja seuraavilla toteutustavoilla:

Käyttäjien kommentit

Kommentoi tätä sivua Lisää uusi kommentti
Kurssimateriaalien käyttäminen kaupallisiin tarkoituksiin tai opetusmateriaalina ilman lupaa on ehdottomasti kielletty!
http://appro.mit.jyu.fi/gko/vt/vt6/
© Antti Ekonoja (antti.j.ekonoja@jyu.fi) <http://users.jyu.fi/~anjoekon/>
Tommi Lahtonen (tommi.j.lahtonen@jyu.fi) <http://hazor.iki.fi/>
2012-03-22 14:06:19
Informaatioteknologia - Jyväskylän yliopiston informaatioteknologian tiedekunta